اخبار روز موسیقی

کتاب اموزش گیتار

کتاب های آموزش ساز

کتابهای آموزش ساز گیتار و آشنایی با آنها بعد از خرید ساز، از جمله نیازهایی است که هنرجویان گیتار غالبا در این خصوص سوال دارند و برایشان اهمیت دارد. کتابهای آموزش گیتار بر حسب هدف و سطح آموزشی، شامل سریع ترین و بهترین متدهای آموزشی هستند که به هنرجویان گیتار کمک می‌کنند تا نوازندگی را در مدت زمان کوتاهی یاد بگیرند.

از آنجایی که ساز گیتار بسیار محبوب و پرطرفدار است، تنوع کتابهای آموزش گیتار نیز بسیار زیاد هستند و همین مسئله باعث می‌شود تا هنرجویان در انتخاب کتاب مناسب دچار سردرگمی شوند.

اما چه کتاب‌هایی برای شما مناسب است و با خرید چه کتاب‌هایی می‌توانید در نوازندگی پیشرفت کنید؟ فرقی نمی‌کند که هدف شما از نوازندگی نواختن قطعات فرانک زاپا باشد و یا بخواهید همانند میشا منصور شوید، در آپادانا موزیک آرشیو کتاب های آموزشی در تمامی سبک ها طبقه بندی شده همکاران ما همچنان در حال جمع آوری بهترین و به روز ترین کتاب ها از سراسر دنیا برای دوست داران موسیقی مخصوصا گیتار هستند.

سبک پاپ ، جز ، بیس ،بلوز ،فانکی ،راک و….. از محبوب ترین سبک های موسیقی هستند که ده ها کتاب در فروشگاه کتاب آپادانا موزیک موجود است . 

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.