اخبار روز موسیقی

تعمیرات گیتار خود را به ما بسپارید !

تعمیر تخصصی انواع گیتار خود را به کجا بسپاریم؟

خراب شدن گیتار به هر دلیلی، نیاز به تعمیر آن را واجب می کند. برخی از کسانی که در مورد تعمیر کردن گیتار زبده هستند و می توانند از پس تعمیرات خُرد و کوچک آن بر بیایند می توانند تنها با انجام چند دستور العمل ساده گیتار خود را تعمیر کنند. معمولا این کار برای گیتار های کلاسیک و آکوستیک انجام می شود. اما بسیاری از مشکلات گیتار ها نیاز به انجام تعمیر تخصصی دارد.

تعمیر تخصصی انواع گیتار در مرکز و فروشگاه اینترنتی گیتار باز به صورت نامحدود انجام می شود. شاید در نگاه اول هزینه تعمیر تخصصی انواع گیتار هم به نظرتان خیلی گران و هزینه بر به نظر برسد. اما برای به نتیجه رسیدن و عدم نیاز دوباره به تعمیر بیشتر پرداخت هزینه معقول و مناسب به متخصص آن، بهترین کارِ ممکن است.

بسته به مشکلی که برای گیتار تان پیش آمده، آپادانا موزیک  در کلینیک تعمیرساز انواع گیتار آن را رفع خواهیم کرد. از تعمیرات ساده تا پیچیده مثل تعمیر شکستگی پشت گیتار یا تعمیر شکستگی دسته گیتار یا بهبود ظاهر گیتار و غیره در مرکز تعمیر تخصصی انواع گیتار یعنی گیتار باز انجام می شود. شما می توانید تعمیرات گیتار های کلاسیک، گیتار آکوستیک، گیتار الکتریک، گیتار بیس و غیره را به ما بسپارید. همچنین اگر برای تنظیم و ستاپ کردن گیتار احتیاج به راهنمایی و کمک دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی به ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.